Aanstaande zondagmiddag 28 juni is er bij gelegenheid van het feest van de Heiligen Petrus en Paulus een lezing door Paul Graas.
Paul Graas is 35 jaar. Hij past in het beeld van deze tijd maar ook weer niet. Hij is liefhebber van heavy metal en lid van opus dei. Paul leeft celibatair maar is geen priester. Paul publiceert veel en al 4 seizoenen maakt hij de podcast Goed, Beter, Best waarin —de evangelische Godwin, protestantse Henk-Jan en katholieke Paul—dieper in gaan op de vraag: Hoe word ik gelukkig?
Zondag spreekt Paul over: Staan we echt open voor zoekende jonge mensen?
Alle parochianen en geïnteresseerden zijn van harte welkom: Josephkerk 14.00 uur.
Na afloop gezellig doorpraten met een hapje en een drankje.
